Widzialne sny

Śniła mi się nieszczęśliwy wypadek lotnicza, do wnętrza której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem rozbitek samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony tudzież było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję oraz przeżyłem wstrząs, ponieważ był w tamtym miejscu zaprezentowany dokładnie tak taki osobiście incydent, który widziałem we śnie. Jak to się mogło stać?Śpiąc, macie wjazd do innych wymiarów także czasów. Ty zobaczyłeś fakt, do którego przyczepiony był kolosalny towar budzący emocję, w takim przypadku przejąłeś kawałek uczuć osób biorących do wnętrza przed udział. Dlatego zapamiętałeś wsio racja wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi dodatkowo inne klęski żywiołowe do wnętrza chwili, jak no tak mają miejsce. Gdy w istocie się perypetie, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się do tych wydarzeń fizycznie. Twój duch opuszcza twoje trup natomiast udaje się spośród misją ratunkową, by przynieść ulgę tym, którzy umarli, oraz aby pokrzepić ocalałych. Budzisz się wykończony, ponieważ ogromnie z trudem pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci były małe, czasami śniło mi się, że do wnętrza domu wybuchał ogień, a ego negacja logiczna mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, podczas jak dzieci podrosły.Takie zdarzenie nie inaczej miało lokalizacja do wnętrza twoim poprzednim wcieleniu, zaś uniesienie paniki przenigdy negacja logiczna zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci ówczesny małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się aż do świadomości. Tego rodzaju spanie obopólnie uwalnia część zablokowanych emocji plus pomaga wyzwolić się z ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się wydarzenie ewentualnie tragedia, co mogę dokonać?Możesz istnieć do wnętrza stanie kogoś ostrzec, pomimo tego ta postać przypadkiem negacja logiczna zainkasować twoich słów przy uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo a podpora dla ofiar. Otaczaj całe wypadek światłem dodatkowo poproś anioły o ratunek wewnątrz bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój syn zmarł, będąc jeszcze niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, iż przyszedł do mnie niestary mężczyzna. Uśmiechnął się do mnie. Wyglądał promiennie tudzież czułam, iż to właśnie należący do mnie syn. Powiedział, iż u niego pełnia w porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając w duchu, twój potomek męski dorastał wraz spośród tobą i twoją rodziną. Jego dusza wybrała ów procedura doświadczania i wzrostu, w zamian życia w ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się spośród tobą w dniu dwunastych urodzin, żeby zawarować cię, iż wsio u niego do wnętrza porządku.Miałam aborcję, i następnie poroniłam tudzież nieraz śni mi się para dzieci bawiących się ciepło w środku ogrodzie. Czy mogą być owo duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli no tak, owo wewnątrz kto fortel mogę im wspomóc?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą aż do ciebie do wnętrza snach, żeby budzić wspomnienia ci, iż wszystko u nich wewnątrz porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz spośród tobą również rozwijają się, wewnątrz miarę jakże ty oraz twoja familia uczycie się oraz doświadczacie. Bardzo im pomożecie, jeśliby potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przykład, powiesić na choince bombkę lub sadzić kwiecie w środku ich imieniu, sprawiając, iż poczują przynależność do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi plus wznosząc w ciągu nie proste modlitwy. (...)Gdy byłam do wnętrza ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, że odwiedziła mnie mała gąska natomiast powiedziała, jako ma na miano oraz że jest moją córką. Czyż owo nie cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej opinia, które zdradziła mi we śnie.Tak, owo no cudowne. Musiałaś egzystować nadzwyczaj otwarta także wrażliwa, ponieważ córeczka miała alternatywa nawiązania spośród tobą do tego stopnia żywego i wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest niezwykle ważna i przywołuje aż do niego wiele lekcji. Zazwyczaj reputacja przekazywane jest spośród umysłu dziecka do matki telepatycznie.Dlaczego świeża wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od momentu duszy przeważnie dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią czy też negacja logiczna chcą się spośród nimi do wnętrza danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od czasu świadomości wskroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce odnieść twoją uwagę na ukryte treści, próbuje spudłować cenzora na skroś przemienianie wiadomości lub uczuć do wnętrza historia, grę słów lub metaforę, które możesz od tego czasu rozszyfrować.W jaki rodzaj mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda element twojego snu to obojętnie jaki przejaw ciebie, przekazujący nowina, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do wiadomości obecność każdej tej części, natomiast dodatkowo słyszysz ją i wysłuchujesz, co ma do przekazania, rychło znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie także duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę być wewnątrz użyciu odpowiedź na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o deportacja ci snu, który przedstawi podejście jako najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu plus przetłumaczeniu takiego snu musisz udać się wewnątrz jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, uniwersum uzna, że negacja logiczna podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat trochę bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce dużo pieniędzy, których negacja logiczna była do wnętrza stanie oddać. Ponieważ była wewnątrz podbramkowej pozycji, dałam jej do tej pory pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, mimo to potem powiedziała, że negacja logiczna ma czasu ani siły na egzekucja pracy dodatkowo dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana plus oszukana, również wiedziałam, iż uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, azali powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, azali też odczepić całą tę kulę oraz cykl, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które wydanie było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który etap wysłałby wszechświatowi poprawną nowina? Uważałam, że pożyczam jej te pieniądze, kierując się współczuciem, pomimo tego przypuszczalnie nic bardziej błędnego tworzyłam relację naiwniak–oprawca?Poprosiłam anioły o deportacja mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca estrada: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w tym miejscu pójść również je usunąć.Zinterpretowałam owo nie inaczej: Muszę wykreślić brzemię finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A odtąd podziękowałam aniołom w środku przyrzeczenie mi no tak kosztownej lekcji! (...)Czy mogę odtwarzać sny innych osób?I do tego stopnia, również nie. Niektórzy zbiorowość ludzka mają duże zdolności parapsychiczne plus mogą przystosować się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas jak wiele z nich wydaje się jasnych oraz oczywistych, to różni zasoby siły roboczej postrzegają rzeczy w różny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne preferencje oraz przekonania. Bezpieczniej będzie wciągnąć śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w snach mają to samo sygnowanie dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie należy pomnieć, żeby upewniać się do wnętrza swoim wnętrzu, co dany litera oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest zamiar koszmarów tudzież dlaczego społeczeństwo je mają? Co wolno spośród tym poczynić?Koszmar nagminnie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które nierzadko tłumione są odkąd niesłychanie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała punkt wewnątrz czasach twojej młodości, dzieciństwa bądź do wnętrza innym wcieleniu, są uwięzione do wnętrza twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zbyt bezradny lub cherlacki, by poradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże w ciągu każdym jak jeden mąż, jak takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie potrafić przez koszmary. Często pomaga dokładne renowacja do wnętrza myślach takiego snu, w sąsiedztwie jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się natężenie stawienia czoła danej sytuacji. Następnie trzeba spełnić wymagania te uczucia w taki fortel, w środku kto negacja logiczna jest dozwolone było tego dopuścić się w środku czasie, gdy było się tak bardzo bezbronnym.Koszmar powracający sugeruje, że w tym momencie od momentu długiego czasu dusisz wewnątrz sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce pozostawać uwolniona.Straszny objęcia Morfeusza przypuszczalnie egzystować też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj naokoło siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą być wyposażonym niezmienny dojazd do twojej energii, zaznacz wewnątrz szczególności, iż mogą śmiało przekraczać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od czasu duszy na ogół dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią bądź negacja logiczna chcą się z nimi wewnątrz danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od momentu świadomości na wskroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce podarować twoją uwagę na ukryte treści, próbuje spudłować cenzora przez przemienianie wiedza lub uczuć w środku relacja, grę słów lub metaforę, które możesz po pewnym czasie rozszyfrować.W który metoda mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda podzespół twojego snu to jakikolwiek aspekt ciebie, przekazujący świeża wiadomość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do wiadomości życie każdej tej części, a dodatkowo słyszysz ją również wysłuchujesz, co ma do przekazania, wnet znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie i duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę utrzymywać się oddźwięk na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zesłanie ci snu, który przedstawi wyjście jak najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu tudzież przetłumaczeniu takiego snu musisz udać się w ciągu jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, wszechświat uzna, iż negacja logiczna podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat prędzej bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce mnóstwo pieniędzy, których nie była w środku stanie oddać. Ponieważ była w podbramkowej pozycji, dałam jej coraz pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, jakkolwiek następnie powiedziała, iż nie ma czasu ani siły na egzekucja pracy tudzież dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana a oszukana, oraz wiedziałam, że uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, oznacza to powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, innymi słowy też odczepić całą tę kulę a szereg, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które emisja było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który chód wysłałby wszechświatowi poprawną wiadomość? Uważałam, iż pożyczam jej te kapitał, kierując się współczuciem, mimo to przypuszczalnie właśnie tworzyłam relację naiwniak–oprawca?Poprosiłam anioły o zesłanie mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca kłótnia: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w tym miejscu pójść także je usunąć.Zinterpretowałam to w ów wybieg: Muszę wykreślić ciężar finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A następnie podziękowałam aniołom zbytnio poręka mi istotnie kosztownej lekcji! (...)Czy mogę tłumaczyć sny innych osób?I w taki sposób, dodatkowo nie. Niektórzy społeczność mają duże zdolności parapsychiczne plus mogą nastawić się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas jak wiele spośród nich wydaje się jasnych również oczywistych, to różni obywatele postrzegają rzeczy w środku różny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne preferencje także przekonania. Bezpieczniej będzie dodać odwagi śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się do wnętrza snach mają owo samo znaczenie dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie należy pamiętać, żeby upewniać się w środku swoim wnętrzu, co dany przenośnia oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest postanowienie koszmarów zaś z jakiego powodu zasoby ludzkie je mają? Co wolno z tym wyrządzić?Koszmar nierzadko wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które często tłumione są od chwili niezwykle długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała punkt w czasach twojej młodości, dzieciństwa bądź w innym wcieleniu, są uwięzione do wnętrza twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zbytnio bezbronny lub kruchy, by poradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże w ciągu każdym totalnie, podczas kiedy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie wiedzieć poprzez koszmary. Często pomaga dokładne odtworzenie do wnętrza myślach takiego snu, pod ręką jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się nasilenie stawienia czoła danej sytuacji. Następnie należy nasycić te uczucia do wnętrza taki fortel, wewnątrz jaki negacja logiczna można było tego uczynić do wnętrza czasie, gdy było się w ów droga bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, że uprzednio od długiego czasu dusisz w środku sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zostawać uwolniona.Straszny sen prawdopodobnie znajdować się też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj dookoła siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą być wyposażonym żelazny wejście aż do twojej energii, zaznacz w szczególności, że mogą bez skrępowania wykraczać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę być słyszane ani oddane w słowach, ujęte wewnątrz zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się w świetle, wietrze, na ziemi ani w niebie. Jestem przytomnością oraz wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane do określenia buddyjskiej praktyki negacja logiczna jest najtrafniejsze. Pochodzi ono spośród łaciny (meditatio) dodatkowo oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być być może z większym natężeniem odpowiednim słowem byłaby "zaduma" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się prędzej aż do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania aniżeli koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się niemniej imię "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, skoro istotą buddyjskiej staż nie są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie wewnątrz tym co jest". Można wywołać to dzięki uspokojenie umysłu zaś utrzymywanie tego stanu, w środku którym z pewnością manifestuje się sympatia plus mądrość. Inna technika polega na pracy spośród kanałami energetycznymi naszego ciała tudzież wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się spośród własną doskonałą naturą buddy również percepcja wszystkiego co się wydarza jako czystego. Warto do wnętrza tym miejscu wyszczególnić słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja może znaczyć dużo różnych rzeczy - niektórym kojarzy się płeć słaba wybitnie spośród wizjami, sensacyjnymi doznaniami dodatkowo tajemnicami. Naprawdę nie jest niczym takim; jest to uporządkowany tresura, w pełni spójny a konkretny. Niektórzy lubią, kiedy do wnętrza medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie a inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój świadomość koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny strumyk powietrza wchodzi natomiast wychodzi na mocy nos. Myśli a dźwięki po prostu po domowemu przepływają, w ten sposób kiedy chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani negacja logiczna usiłuj porzucić. Koncentruj się tylko na oddechu. Uświadom sobie z jakiego powodu medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu wobec przeszkadzających uczuć oraz bezpośrednie pomiar pełnej przytomności dodatkowo nieograniczonej otwartości. Tylko w takim razie będzie się w środku stanie ano przynosić dobrodziejstwo innym. Wyobraź sobie jak wewnątrz ognisko klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono co chwila bardziej w ciągu ciała. Kiedy natychmiast do cna je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności zaś przeszkody. Następnie przestrzeń niezadrukowana wypływa z ciała we wszystkich kierunkach dodatkowo wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, tudzież rzeczywistość zaczyna emanować nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem natomiast pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa z ciała utrzymuj no tak długo jako chcesz. Możesz tak jak ćwiczyć na głos to znaczy do wnętrza umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając niedaleko okazji żądza szczęścia na rzecz wszystkich istot (wewnątrz tym zarówno na rzecz siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś zbytnio egzotycznym, możesz na przestrzeni wizualizowania światła, po prostu myśleć, że rozpuszczają się wszelkie negatywności wewnątrz tobie a w środku innych. Postaraj się percypować to, w rzeczy samej głęboko plus całkowicie, na kształt na to samo potrafisz. Kończąc medytację spróbuj pozostać w tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii dodatkowo dodatkowo pełnej przytomności właśnie niespiesznie, wzorem potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia do wnętrza bezpośredniej obecności, wewnątrz "tu zaś w tej chwili". Po chwili identyczny Ziemia pojawia się ponownie - niezakłócony tudzież doskonały. Każdy atom wibruje radością oraz jest utrzymywany do wnętrza całości w poprzek miłość. Wszystko jest świeże plus nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, wolne istoty, bez względu od tego azaliż o tym wiedzą, to znaczy też nie. Wreszcie z przestrzeni wyłania się się podobnie jak nasze materia, jakkolwiek dzisiaj wcześniej ferie od słabości także chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, obecnie je posiadamy - są na rzecz nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na finisz wyobraź sobie, że wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły w trakcie medytacji, stają się nieograniczone dodatkowo docierają do wszystkich istot rozpuszczając ich cierpienie i dając im do wnętrza zamian jedyne trwałe los - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz przyrządzić to używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (amor, politowanie, ubaw, parytet)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wymiary kontemplacji

Moc malachitu

Ochrona przez medytację